marca 01, 2017

ALL IN BLACK | The Fools Who Dream...


Niesamowicie zatęskniłam za pisaniem przemyśleń. Naprawdę! Chociaż ogólnie lubię robić stylizacje, ale jeszcze bardziej lubię coś dodać od siebie. Coś, co narodziło się w mojej głowie i chciałabym to opublikować. Chociaż nie widzę siebie jako dziennikarki, to chętnie coś wystukam na klawiaturze. Jak to blogerzy!


Dzisiaj znowu mam wenę do pisania. Choć pewnie niedługo będzie ona w uśpieniu. Cóż, jestem osobą, która nigdy nie miała ułożonego planu. Rodzice nie przygotowywali mnie od gimnazjum do pójścia na medycynę, ani na informatykę, czy prawo. Dali mi wolną rękę. Mogłam robić to, co chciałam. Popełniałam przez to ogromną ilość błędów, ale też dużo się nauczyłam. O ludziach, sztuce, muzyce... Lubiłam sama starać się coś zrozumieć, chociaż wiele bym dała, żeby znów mieć 16 lat... Ale nie jestem jeszcze bardzo stara! Jeszcze naście... Jeszcze... Jednak nauczyłam się jednej ważnej rzeczy. Tego, że nigdy nie jesteśmy ani za młodzi ani za starzy, aby spełniać swoje marzenia. Mama zawsze mi powtarzała, że pasjonat sam się obroni. Należy o tym pamiętać wybierając swój przyszły zawód. Może zabrzmi to bardzo naiwnie, ale nikomu nie polecam studiowania medycyny dla pieniędzy. Znam wielu medycznych freaków, świetnych doktorów House'ów, którzy nie mogą robić tego, co kochają, bo brakowało im 1 (sic!) punktu. To bywa cholernie frustrujące.


Człowiek najczęściej uczy się na własnych błędach i to jest po części najlepsza szkoła. Po części, bo wiadomo... Nauczyłam się także tego, że jeśli czegoś się bardzo chce, to trzeba w to brnąć. Po to, aby w przyszłości być szczęśliwym i niczego nie żałować To brzmi tak okropnie patetycznie, że sama nie wierzę, że to piszę! Nigdy jednak nie dowiemy się czy to, co zrobiliśmy było słuszne. Bo żyjemy tylko raz. Raz, nie więcej.


Chyba że wierzymy w reinkarnację. To może faktycznie, chętnie zamieniłabym się w jakiegoś kota. Koty mają fajnie. Zwłaszcza te trzy koty, które mieszkają u mnie. Takim kotem chciałabym być. Życie jest takie okrutne, że nie daje nam zbyt dużo czasu do zastanowienia. Musimy szybko podejmować decyzje.


Działać.


Myślę, że najważniejsze jest to, aby robić to, co się lubi. Nie ma sensu zajmować się czymś, co nas nie interesuje. Wtedy i łatwiej będzie nam znaleźć pracę i będziemy z niej czerpać najwięcej satysfakcji. Czy nie ma czegoś piękniejszego od spełniania marzeń? Także tych zawodowych? Nie każdy musi studiować to, co go nie interesuje. Moja koleżanka wybrała policealną szkołę i kierunek technika kosmetycznego. Jest naprawdę bardzo zadowolona, ponieważ liczą się praktyki, a nie tylko wkuwanie regułek na pamięć. Praktyka jednak nie istnieje bez teorii.


Jeśli jeszcze nie wybraliście Waszej drogi życiowej, to po prostu idźcie za głosem serca! Chwyćcie aparat do ręki i róbcie zdjęcia, a może kiedyś otrzymacie za nie nagrodę? Rysowanie, tworzenie muzyki... To jest to, co lubię. Wyzwala we mnie najwięcej energii, ponieważ uwielbiam to robić. Musicie znaleźć coś, co również będzie Was cieszyć.


Może warto posłuchać także rozumu? Oczywiście! Teraz i tak kształcimy się całe życie, więc koniecznie musimy zdobywać nowe kwalifikacje. Jednak najważniejsze jest to, abyśmy byli szczęśliwi i z łatwością będziemy się wspinać po szczeblach kariery.


Here's to the ones
who dream
Foolish, as they may seem
Here's to the hearts
that ache
Here's to the mess
we make






jacket - Zaful
shoes - Biedra
trousers - sh
shirt - sh

31 komentarzy:

  1. Nice pictures I like the jacket, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że to dobrze że Twoi rodzice się nie ukierunkowali Cie gdzie iść na studia, sama mogłaś stwierdzić to co lubisz robić i następnie wybrać ;) Mnie zapisała mama do klasy z językiem francuskim w gimnazjum a później od liceum już łatwiej poszło, francuski stał się moją pasją. Nie rozumiem rodziców, którzy zmuszają swoje dzieci np do pójścia na prawo czy medycynę, bo tak każe "rodzinna tradycja", albo chodzi o większą sumę zarobków.
    Bardzo podoba mi się stylizacja, lubię czarny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing! Love All Black Everything looks!
    xx
    Sarah

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna klasyka, bardzo mi się podoba <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz w czerni. Bardzo Ci pasuje.
    A co do postu- warto przynajmniej spróbować złapać swoje marzenia. I wydaje mi się, że Twoja mam ma rację- pasjonat zawsze się obroni. Chciałabym, żeby moja miała podobne podejście...

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna obudowa do telefonu :)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnianie marzeń to proces i sens życia. Fajna stylizacja, taka modsia.^^ Kliknięte!
    Obserwuję i będę zaglądać częściej!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to co napisałaś. :) Na spełnienie marzeń trzeba zapracować, ale pewnie dlatego smakują one tak dobrze. :) świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny Blog :)
    Piękna Jesteś <33!
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam stylówki all black :) Bardzo fotogeniczna jestes !
    A codo tego co pisałas! To wyznaje tą samą zasadę chcesz coś - rób wszystko by to osiągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku piękne są te zdjęcia jesteś mega fotogeniczna :) a do tego super piszesz :)
    ~ Obserwuję ~
    Zachęcam zajrzeć na mojego bloga jestem pewna ,że znajdziesz coś dla siebie :)
    oraz zachęcam do pozostawienia po sobie śladu w postaci obserwacji oraz komentarza :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam parę osób, których rodzice od małego wiedzieli kim będą jego dzieci i wybrali im kierunek studiów... żadnej pasji, żadnych chęci tylko przymus rodziców.

    Mój blog-klik!
    Mój kanał-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz w czerni! :)
    Świetna stylizacja.
    Ja w październiku w jakimś stopniu wkroczę w dorosłość (skończę 18 lat). Stresuję się szczerze mówiąc, bo nie spodziewałam się, że to już. Mam nadzieję, że moje decyzje w tym przyszłym życiu będą rozważne i dobre :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz, zazwyczaj też ubieram się najczęściej all black :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarny z czarnym, moje ulubione zestawienie :D Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Racja, błędy dużo nas uczą. Super stylizacja!
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny czarny look! A i to co napisalas bardzo inspirujace! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. all black <3 jak dla mnie mistrzostwo swiata! uwielbiam takie zestawienia! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam czarne zestawienia :) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna stylizacja, taka klasyczna <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepsze są klasyczne stylizacje. PS masz piękne etui na telefon
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://dose-of-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylish look!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna stylizacja i kocham przemyślenia w Twoim wykonaniu <3

    OdpowiedzUsuń

Anna Sitek aka ladyaria

Anna Sitek aka ladyaria
Modowy freak, fanka mrocznych seriali i książek psychologicznych, horrorów, jednorożców i anime. Uwielbia rysować i testować wszelkie nowości. Miłośniczka zwierząt. Uwielbiam second handy i staram się dodawać przynajmniej jeden element z sh do styliacji. :) Mam także prywatnego fotografa - moją mamę. :) | 19 | Sprzęcik: Sony a65

INSTAGRAM

Blogaski

zblogowani

zBLOGowani.pl

Jestem tu:

SpisBlog